Γιατί αποδίδουν τα μηνύματα σε αναμονή;

Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το σύστημα της αναμονής. Θα τα έχετε όλα αυτά μόνο με λίγα χρήματα!

> Ως επιχειρηματίες, ακούγεστε περισσότερο επαγγελματικά
> Αυξάνετε τις πωλήσεις σας
> Εντυπωσιάζετε όσους σας καλούν κάθε στιγμή
> Μειώνετε τις ακυρώσεις κλήσεων
> Αυξάνετε τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες της εταιρείας σας
> Μειώνετε το χρόνο αναμονής
> Δεν ενοχλείτε πλέον τους πελάτες σας με ενοχλητικούς ήχους και σιγή
> Ψυχαγωγείτε όσους σας καλούν
>  Βελτιώνετε την αίσθηση του μεγέθους της επιχείρησης
> Αυξάνετε τα έσοδα
> Λανσάρετε στην αγορά νέα προϊόντα, μάρκες και υπηρεσίες
> Αναδεικνύετε το προφίλ της εταιρείας σας
> Πλέον οι πελάτες δεν νιώθουν ότι τους έχετε κλείσει το τηλέφωνο
> Προωθείτε τα λιγότερο γνωστά προϊόντα και υπηρεσίες
> Προωθείτε προϊόντα τα οποία είναι της εποχής
> Ενισχύετε την επωνυμία της επιχείρηση σας
> Εδραιώνετε τις πωλήσεις σας σε καινούργιες αγορές
> Ενημερώνετε όσους σας καλούν για το σύνολο των προϊόντων σας
> Ενισχύετε τις σχέσεις σας με εκείνους που σας καλούν και τους πελάτες σας
> Μετατρέπετε εκείνους που σας καλούν σε πελάτες!!

"Αρχικά είχαμε εφαρμόσει την λύση της αναμονής στα κεντρικά γραφεία μας και ανακαλύψαμε ότι λειτουργούσε τόσο καλά που την εφαρμόσαμε και στα άλλα γραφεία μας ανά την χώρα.
Η ομάδα που εργάστηκε για την υπηρεσία αναμονής βοήθησε ώστε να γίνει αυτή η εταιρική επέκταση πραγματικά ανώδυνα και εύκολα, με εντυπωσιάζει ακόμα που με μια απλή εντολή μπορούμε να αλλάζουμε τα μηνύματα  ταυτόχρονα σε όλα τα υποκαταστήματα μας."

Αναστασόπουλος Δημήτρης Υπεύθυνος δικτύου

Γιατί Χρησιμοποιούμε Τα Μηνύματα Στην Αναμονή;

> Να ακούγεται  η εταιρεία σας  υπέροχα
> Οι πελάτες σας να ψυχαγωγηθούν και να ενημερωθούν για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της εταιρείας σας 
> Να κάνετε μια εκπληκτική πρώτη εντύπωση
> Να προωθήσετε τα λιγότερο γνωστά προϊόντα σας
> Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Γνωρίζατε ότι:
Το 15% εκείνων που καλούν αγοράζουν ένα προϊόν έπειτα από προσφορά που άκουσαν ενώ βρίσκονταν σε κατάσταση αναμονής
Το 70% των κλήσεων περιμένει σε αναμονή
Η μέση διάρκεια χρόνου αναμονής είναι  περίπου 43 δευτερόλεπτα.
Το 90% των νέων πελατών ακυρώνει την κλήσεις τους μετά από 40 δευτερόλεπτα
Οι πελάτες παραμένουν στην αναμονή 3 φορές περισσότερο εξαιτίας των μηνυμάτων που ακούγονται στην υπηρεσία αναμονής
Το 34% των ανθρώπων που καλούν και ακυρώνουν την κλήση δεν ξανακαλούν
     
Υπάρχουν χιλιάδες ευκαιρίες οι οποίες υπενθυμίζουν σε όσους καλούν τους λόγους για τους οποίους επέλεξαν σωστά την επιχείρησή σας -και όχι τους ανταγωνιστές σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια Προσφορά

Ακούστε δείγματα από τις παραγωγές που έχουμε κάνει

Πληροφοριακό έντυπο σε PDF