Γνωρίζατε ότι:
70% των εισερχόμενων κλήσεων μπαίνει σε αναμονή.
90% των νέων πελατών ακυρώνει την κλήσεις τους μετά από 40 δευτερόλεπτα στην αναμονή.
34% των ανθρώπων που καλούν και ακυρώνουν την κλήση δεν ξανακαλούν



"Αρχικά είχαμε εφαρμόσει την λύση της αναμονής στα κεντρικά γραφεία μας και ανακαλύψαμε ότι λειτουργούσε τόσο καλά που την εφαρμόσαμε και στα άλλα γραφεία μας ανά την χώρα. Η ομάδα που εργάστηκε για την υπηρεσία αναμονής βοήθησε ώστε να γίνει αυτή η εταιρική επέκταση πραγματικά ανώδυνα και εύκολα, με εντυπωσιάζει ακόμα που με μια απλή εντολή μπορούμε να αλλάζουμε τα μηνύματα  ταυτόχρονα σε όλα τα υποκαταστήματα μας"

Αναστασόπουλος Δ.
Υπεύθυνος δικτύου


Σε ένα ιδανικό κόσμο ποτέ δεν θα λέγατε σε κάποιον που σας καλεί "παρακαλώ περιμένετε"

 

 

Αλλά στην πραγματικότητα:
7 στους 10 που καλούν μια επιχείρηση περιμένουν στην αναμονή. Η μέση διάρκεια χρόνου αναμονής είναι  περίπου 43 δευτερόλεπτα.
Οι καλούντες παραμένουν στην αναμονή 3 φορές περισσότερο όταν ακούν μηνύματα στην αναμονή
15 λεπτά την ημέρα κατά μέσο όρο σπαταλά στην αναμονή ένα στέλεχος εταιρείας ή 68 ώρες το χρόνο στην αναμονή.

Με το Music On Hold μπορείτε να κάνετε την αναμονή σας ευχάριστη.

"Κλείσιμο Τηλεφώνου"

90% των νέων πελατών ακυρώνει την κλήσεις τους μετά από 40 δευτερόλεπτα στην αναμονή.
34% των ανθρώπων που καλούν και ακυρώνουν την κλήση δεν ξανακαλούν.
88% των καλούντων προτιμούν μουσική και μηνύματα στην αναμονή αντί για ραδιόφωνο, σιγή ή σκέτη


Με το Music On Hold μπορείτε να μειώσετε σε μεγάλο ποσοστό το "κλείσιμο του τηλεφώνου". 

Έρευνες έχουν δείξει  ότι ο ρυθμός εγκατάλειψης μιας κλήσης μειώθηκε κατά 30- 58% όταν η εταιρία εισήγαγε προωθητικά μηνύματα στις κλήσεις αναμονής.

Marketing
Το 94% όλων των προϋπολογισμών marketing ξοδεύονται για να παρακινήσουν έναν πελάτη να τηλεφωνήσει, και μόνο 6% για να διαχειριστεί την κλήση. Με το  " Music On Hold " οι προσπάθειες προώθησης θα ανταμειφθούν.


Επικοινωνήστε μαζί μας για μια Προσφορά

Ακούστε δείγματα από τις παραγωγές που έχουμε κάνει

Πληροφοριακό έντυπο σε PDF